Netbank

Netbank

Med netbank kan du få overblik over din økonomi og klare de daglige pengesager, når du har tid. Du kan blandt andet betale regninger, handle aktier og meget mere.

Log på netbank

Som kunde i sparekassen har du adgang til vores netbank, som er et uundværligt værktøj til din daglige økonomi. Her kan du se alle bevægelser på dine konti, styre betalinger og overføre til andre konti. Netbank har åbent 24 timer i døgnet alle ugens dage.

Med netbank kan du blandt andet:

  • se saldi og bevægelser på alle dine konti
  • betale regninger og overføre penge
  • tilmelde dig Beskedservice, så du får notifikationer via sms eller e-mail, når der sker bevægelser på kontoen, eller hvis kontoen går i overtræk
  • tilmelde, afmelde og afvise Betalingsservice-betalinger
  • få oversigt over fremtidige betalinger
  • se depotoplysninger og handle værdipapirer.
 
Mobilbank

Hold styr på pengesagerne med din smartphone

Med vores mobilbank-app er det nemt at holde styr på økonomien. App'en giver dig nem adgang til dine pengesager, og du kan ordne en lang række af de mest almindelige bankforretninger.

Investeringsløsning

Investér på egen hånd via net- og mobilbank

Hvis du selv ønsker at investere, har du i din net- og mobilbank adgang til en af de førende investeringsløsninger på markedet. Vores investeringsløsning er udviklet i samarbejde med investeringsbanken Saxo Bank.

Netbank for erhvervskunder og foreninger

Bank Connect

Integration med dit økonomisystem

Vores netbank understøtter Bank Connect. Det betyder, at dine konto-/betalingsoplys- ninger automatisk kan hentes direkte ind i dit økonomisystem (ERP). Du skal kontakte udbyderen af dit økonomisystem for at komme i gang med Bank Connect. 

Netbank forsikring

Netbankforsikring

Ekstra sikkerhed ved indbrud i netbanken

Vi har inkluderet en særlig Netbankforsikring i netbankaftaler for foreninger og erhvervs-kunder, der sikrer jer ved tab som følge af netbankindbrud (hacking af jeres netbankbrugere).

Spørgsmål og svar om netbanken

Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg har problemer med min netbank?
Du kan få hjælp fra sparekassens support.

Læs mere her
Kan jeg holde mig private engagement adskilt fra virksomheden?
Ja, du kan nemt skifte mellem privataftaler og erhvervsaftaler, så de aldrig bliver vist samtidig.
Hvor afstemmer jeg mine posteringer?
Du kan afstemme dine posteringer ved at klikke til højre for den enkelte postering. Hvis du mangler funktionen ´Afstem postering´, kan du slå funktionen til under ´Indstillinger´ og dernæst ´Netbankindstillinger´.
Hvordan udskriver jeg flere posteringsdetaljer på én gang?
Vælg posteringerne til venstre og klik på ´Eksporter´ i bunden. Vælg herefter fanebladet ´Detaljer´ og ´Eksporter til PDF´. Her er der mulighed for at få de enkelte posteringsdetaljer pr. side eller samlet.
Hvor finder jeg kvitteringen, når jeg har gennemført betalinger?
Betalinger bekræftes med ”Betalinger er modtaget”. Du finder herefter dags dato betalinger under kontobevægelser og øvrige betalinger under fremtidige betalinger. Netbank opdateres snarest med yderligere detaljer på kvitteringer.
Hvor finder jeg mit IBAN-nummer?
Du kan finde dit IBAN-nummer i vores nye netbank.

Når du er logget på netbanken, skal du gå ind på den konto, som du ønsker et IBAN-nummer til. Oppe i højre hjørne af skærmen er der tre prikker, hvor du kan tilgå ”kontodetaljer.” Under denne menu finder du dit IBAN-nummer og andre detaljer om din konto.