Spørgsmål og svar om mobilbank

Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg har problemer med min mobilbank?
Du kan få hjælp fra sparekassens support.

Læs mere her
Hvordan godkender jeg betalinger i mobilbank som anden godkender?
Hvis der er flere ´godkendere´ i en betalingsproces, er det vigtigt, at alle ´godkendere´ benytter samme net- og mobilbanksløsning. Eksempelvis når ´første godkender´ godkender en betaling via den nye net- og mobilbanksløsning, skal ´anden godkender´ også benytte den nye net- og mobilbanksløsning.

Husk, at vores nye mobilbank hedder Sparekassen Danmark mobilbank.


Hvor finder jeg BS-oversigter?
Du skal fremover hente BS-oversigter og eventuelle tillæg hertil via e-boks.dk
Hvor afstemmer jeg mine posteringer?
Du kan afstemme dine posteringer ved at klikke til højre for den enkelte postering. Hvis du mangler funktionen ´Afstem postering´, kan du slå funktionen til under ´Indstillinger´ og dernæst ´Netbankindstillinger´.
Hvordan udskriver jeg flere posteringsdetaljer på én gang?
Vælg posteringerne til venstre og klik på ´Eksporter´ i bunden. Vælg herefter fanebladet ´Detaljer´ og ´Eksporter til PDF´. Her er der mulighed for at få de enkelte posteringsdetaljer pr. side eller samlet.
Hvorfor kan jeg ikke godkende betalinger i den gamle netbank?

Hvis du logger på den nye netbank med dit MitID og skifter til den gamle netbank, er det vigtigt, at du her godkender betalinger med dit NemID.

Virker det ikke, bedes du kontakte sparekassens support.

Læs mere her

Hvor finder jeg kvitteringen, når jeg har gennemført betalinger?
Betalinger bekræftes med ”Betalinger er modtaget”. Du finder herefter dags dato betalinger under kontobevægelser og øvrige betalinger under fremtidige betalinger. Netbank opdateres snarest med yderligere detaljer på kvitteringer.
Hvor finder jeg mit IBAN-nummer?
Du kan finde dit IBAN-nummer i vores nye netbank.

Når du er logget på netbanken, skal du gå ind på den konto, som du ønsker et IBAN-nummer til. Oppe i højre hjørne af skærmen er der tre prikker, hvor du kan tilgå ”kontodetaljer.” Under denne menu finder du dit IBAN-nummer og andre detaljer om din konto.
Hvordan skifter jeg mellem privat- og erhvervsnetbank?
Hvis du har adgang til flere aftaler i din netbank, kan det være nødvendigt at skifte imellem de forskellige aftaler. Du finder funktionen i toppen af siden, hvor dit navn eller din virksomheds navn typisk står.