Sådan gør du, hvis skaden er sket
Er dit betalingskort blevet misbrugt?
Hvis dit kort er blevet misbrugt, bør du gøre følgende:
- Spær dit kort.
- Opret en indsigelse.
- Kontakt sparekassens kundeservice på 8222 9000.
Er der foretaget kontooverførsler, du ikke kan genkende?
- Gå til mitid.dk.
- Log på med dit personlige MitID.
- Tryk på knappen "Se" under sektionen "Identifikationsmidler".
- Check listen over aktive identifikationsmidler og spær alle de identifikationsmidler, du ikke kender.
- Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg "MitID profil".
- Tryk på knappen "Redigér Bruger-ID".
- Vælg et nyt Bruger-ID, som du fremover skal benytte i forbindelse med login via MitID. Har du brug for hjælp til MitID, kan du kontakte MitID Support på tlf. 3398 0010.
- Kontakt sparekassens kundeservice på 8222 9000.
Har du givet dine MitID oplysninger til andre eller indtastet dem på en hjemmeside, som du ikke har tillid til?
- Gå til mitid.dk.
- Login med dit personlige MitID.
- Tryk på knappen "Se" under sektionen "Identifikationsmidler".
- Check listen over aktive identifikationsmidler og spær alle de identifikationsmidler, du ikke kender.
- Tryk på dit navn i øverste højre hjørne og vælg "MitID profil".
- Tryk på knappen "Redigér Bruger-ID".
- Vælg et nyt Bruger-ID, som du fremover skal benytte i forbindelse med login via MitID.
- Hvis der var andre identifikationsmidler end dine egne i punkt 4, bedes du kontakte sparekassens kundeservice på 8222 9000.