Vejledning:
Sådan aktiverer du dit kort
Når du modtager dit kort, er det vigtigt, at du aktiverer det nye kort hurtigst muligt. Aktiverer du ikke det nye kort, vil det blive slettet, og eventuelle forsikringer vil ophøre.
Vær opmærksom på, at den kontaktløse funktion på dit kort først virker, når du har lavet en betaling, hvor du anvender din pinkode.
Bærer kuverten præg af at have været åbnet, bedes du kontakte os.
Uden for vores åbningstid bedes du kontakte Nets Kundeservice på tlf. 44 89 27 50.
Aktiver kort via telefon
- Ring til Nets Kortaktivering på tlf. 44 89 73 50.
- Indtast kortnummeret (16 cifre på kortets forside) – og afslut med #.
- Indtast dit 5-cifrede aktiveringsnummer, som er 0 (nul) efterfulgt af de sidste 4 cifre i dit CPR-nummer. Afslut med #.
- Du får herefter beskeden: "Kortet er nu aktiveret".
Vær opmærksom på, at den kontaktløse funktion på dit kort først virker, når du har lavet en betaling, hvor du anvender din pinkode.
Bærer kuverten præg af at have været åbnet, bedes du kontakte os.
Uden for vores åbningstid bedes du kontakte Nets Kundeservice på tlf. 44 89 27 50.
Husk
- at kontrollere, at oplysningerne på kortet er korrekte. Er oplysningerne ikke korrekte, eller har du spørgsmål, bedes du kontakte os
- at underskrive dit nye kort med det samme
- at dit nye kort har et nyt kortnummer. Husk derfor at ændre dette, hvis du har tilmeldt dig MobilePay, Apple Pay, Brobizz, tidsskriftsabonnementer, mobilparkeringsløsninger, iTunes med mere
- at tilmelde dig Verified by Visa på www.nets.eu/sikkernethandel for sikker handel på internettet.