Spørgsmål og svar om netbanken
Hvor kan jeg få hjælp, hvis jeg har problemer med min netbank?
Kan jeg holde mig private engagement adskilt fra virksomheden?
Ja, du kan nemt skifte mellem privataftaler og erhvervsaftaler, så de aldrig bliver vist samtidig.
Hvor afstemmer jeg mine posteringer?
Du kan afstemme dine posteringer ved at klikke til højre for den enkelte postering. Hvis du mangler funktionen ´Afstem postering´, kan du slå funktionen til under ´Indstillinger´ og dernæst ´Netbankindstillinger´.
Hvordan udskriver jeg flere posteringsdetaljer på én gang?
Vælg posteringerne til venstre og klik på ´Eksporter´ i bunden. Vælg herefter fanebladet ´Detaljer´ og ´Eksporter til PDF´. Her er der mulighed for at få de enkelte posteringsdetaljer pr. side eller samlet.
Hvor finder jeg kvitteringen, når jeg har gennemført betalinger?
Betalinger bekræftes med ”Betalinger er modtaget”. Du finder herefter dags dato betalinger under kontobevægelser og øvrige betalinger under fremtidige betalinger. Netbank opdateres snarest med yderligere detaljer på kvitteringer.
Hvor finder jeg mit IBAN-nummer?
Du kan finde dit IBAN-nummer i vores nye netbank.
Når du er logget på netbanken, skal du gå ind på den konto, som du ønsker et IBAN-nummer til. Oppe i højre hjørne af skærmen er der tre prikker, hvor du kan tilgå ”kontodetaljer.” Under denne menu finder du dit IBAN-nummer og andre detaljer om din konto.
Når du er logget på netbanken, skal du gå ind på den konto, som du ønsker et IBAN-nummer til. Oppe i højre hjørne af skærmen er der tre prikker, hvor du kan tilgå ”kontodetaljer.” Under denne menu finder du dit IBAN-nummer og andre detaljer om din konto.